2009. február 1., vasárnap

Új év, új élet *-*

Már nagyon régen nem írtam, de hát úgyse olvassa senki sem a blogomat, szóval tökmindegy :S
Nemrég volt szülői, s kitalálták, hogy farsangon a HSM-et adjuk elő, amint ledobjuk magunkról a talárt (vagy mit) és nekiállunk ropni :S
És ezért holnap reggel 10-re be kell mennünk próbálni. Nagyon örülök neki! (ezt természetesen irónikusan értettem!) Plusz részt vettem egy rímfaragó versenyen, ahol nem én nyertem, ami szerintem igazságtalanság. Az én versem jobb volt, legalábbis szerintem. Azért leírom ide is:

Álarcosbál

Nincs arcuk, csak álarcuk,
Egy fehér maszk, mi rajtuk tapad.
Arcukat elfedi homály,
S nincs más, csak egyformaság.


Mikor járod az utcát, teret,
Álarcosok utadon kísérnek.
Kik fehér, dísztelen maszkjukban,
Nem találják soha önmagukat.

Álarcosbál amit látsz,
S ez a sok egyformaság
Igazán megmutatja,
Szinte mindenkinek van maszkja.

Ám ha eljön a farsang ideje,
Álarcra maszkok kerülnek.
Felcsendül a zene, eljön a tánc,
S ez lesz az igazi álarcosbál.

Így utólag elolvasva már más a véleményem...
De nemrég találtam egy pályázatot, arra majd elküldöm a másik versemet. Remélem, ott majd sikerrel járok (álmodozz csak...)

Az öcsém ,,írt" egy könyvet :S Jobban mondva, rajzolta, már amennyiben rajzolásnak lehet nevezni azt a sok vonalat....
Tegnap voltak nálunk a mamámék, mert a húgomnak szülinapját ünnepeltük. 6 éves lett. Kapott valami ékszerkészletet (műanyagból), s van benne valami olyan hülyeség, ami leginkább műkörömnek néz ki, csak ahhoz meg túl nagy (akkora egy darab, mint a húgom orra). Találgattuk, mi lehet az, de nem jöttünk rá. Úgyhogy inkább elolvastuk a reklámszöveget. (hatalmas baromságok voltak rajta: ettől a lányok mindig boldogok, nevetnek, hordd mindig ezt, s te leszel a sztár!)
A hasunkat fogtuk a nevetéstől =))))
Félévi jegyeim (nem mintha érdekesek lennének, vagy mi)

Magatartás: 5
Szorgalom: 4
Irodalom: 5
Nyelvtan: 5
Történelem: 5
Német: 4 (ez nem ér!!)
Biológia: 4
Földrajz: 4
Matematika: 4
Technika: 5
Számítástechnika: 5
Ének: 5
Rajz: 5
Testnevelés: 3
Fizika: 4
Kémia: 4

Megírtam a felvételit, nem mintha nekem számítana... :P
A félévi jegyeimre vonatkozóan van néhány megjegyzésem. A németről nem én tehetek, elvégre nem én utálom tudat alatt magamat, hanem a tanár (ez aztán nyakatekert kifejezés).
Egyébként visszajött a régi fizikatanárunk, s megkért rá, hogy írjam az iskolaújságot!!!!!!! (=))
Ráadásul holnap és holnapután szünet, mert a fél iskola síelni van!! Yeahh!
Jah, egyébként a fölső képen Kurosaki Ichigo, az alsón pedig Kuchiki Rukia látható.
Nah, ennyi mára.

Nincsenek megjegyzések: