2009. február 6., péntek

Franciabugyi

Na, hát itt vagyok már megint, ugye! A farsangon pompongirl-ök leszünk (HSM elméletileg, gyakorlatilag....)
Ez volt a marhaság. Jöjjön a valami más is!
Szóval írtam a Tominak myvipen és visszaírt!!!!! (Nem, nem vagyok belé szerelmes, csak írtam neki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Majd holnap kimásolom, ma más nincsen kedvem :S
Kaptam a nagyszüleimtől egeret ( a szg-hez). Ez tök meglepő. ugyanis soha semmit nem adnak ,,csak úgy". Sőt, még lementek a Tesco-ba billentyűzetet is nézni. Hogy mik nem vannak!
Tegnap a Nikivel elmentünk franciabugyit nézni (kell a picsasághoz). Az aztán minden volt, csak normális vásárlás nem! (Mondjuk mikor vagyunk mi normálisak, ugye) Találtunk nagy nehezen franciabugyit, de az meg fehér volt :S
- Ez az! Fekete! - kiáltunk fel és megemeljük.
Utána perceken keresztül fuldoklunk a röhögéstől. Csipkés volt, ugyanis.
Na, miután végigolvastad ezt a hatalmas ökörséget, térjünk át a felvételire.
Nyelvtan: 50/43
Matek: 50/27 (nem bírtam befejezni)
Na, szerintem ennyi mára.

Nincsenek megjegyzések: