2009. február 11., szerda

Bleach I.

Nah, itt is vagyok, most igyekszem egy kicsivel többet írni. (végre-valahára találtam franciabugyit).
Közben anyámnak meséltem néhány Bleach-es poént, de nem írom le őket, mert úgyse értenétek :P
Néhány aranyköpés:

Az egyesült nemzetiség létrehozta az ENSZ-t.

A gesztenyesütögető néni kiállt a sarokra és odacsalogatta az embereket a szagával.

Őseink nem érhették meg a haláluk napját, mert rendszerint előbb elhullottak a csatamezőn.

A Szent Jobb István király balkeze volt.


Elküldtem egy pályázatra néhány művemet, majd meglátom, mi lesz (álmodik a nyomor).
Abból a napból viszont elegem van.
1. Bekrepált a nyomtatóval rendelkező számítógép a sulikönyvtárban.
2.Ezért el kellett mennem a városi könyvtárba, ahol oldalanként 40 Ft-ot kell fizetni.
3.Elromlott ott a nyomtató, ezért 4 oldal helyett 8-at nyomtatott.
4.A postán meg fél órát kellett várakoznom!!!

A mai nap röviden:
Szóval esett az eső reggel, mikor felébredtem. Ez még önmagában nem volna baj, ha lenne kocsink (magánühyeket majd később), de mivel nincs, ezért fél órát gyalogolhatok a suliig.
Az első sarkon rájöttem, hogy nem raktam be a táskámba a felvételis lapot, amit alá kellett írni és mára vinni kéne. Nem fordultam vissza, mert különben elkések.
A második sarkon átázott a csizmám.
A harmadik sarkon egy nagy pocsolya volt, amibe direktből belehajtott egy autó, dézsányi vizet zúdítva rám (A rohadt életbe már!!!!) Úgy néztem ki, mint egy vízember.
Tesiórán beszót a hülye Ica (egyébként fiú, csak göndör haja van, ezért átneveztem Mangal Icára), hogy a sorversenyben miattam vesztettünk (ami nem igaz, mert én nem ejtettem el a labdát, nem úgy mint a Joci! Aki ráadásul jól vállba dobott azzal a szar medicinnel! Na jó, akkor tényleg elejtettem... de akkor sem én vagyok a hibás!!).
Aztán a hülye, szadista Komáromi meg mondta, hogy nem is csináltam semmit órán (nem tehetek róla, hogy mindig akkor nézett oda, mikor a konvektoron ültem!! Egyébként KIVÉTELESEN!!! tényleg csináltam valamit, nem úgy mint ő, aki egész órán a zsámolyon ücsörög!!)
Aztán mikor a barátnőmmel beültünk a napközibe (ő a napközis, én csak úgy beülni szoktam), a Holló elkezdett dumálni nekünk és nem akarta abbahagyni....
A nap fénypontja: 1. Kikaptam a töri tzmet.
2. németből kaptam egy kis 5-öst (Ez nagy szó, mert a némettanár, Szőkenő, tudat alatt engem nagyon utál, csak nem tudom miért. Olyan szinten, hogy kérdez valamit és meg se várja, hogy válaszoljak, már mondja is a választ ezzel a hozzászólással:
- Hát ezt sem tudod! - ilyenko úgy belerúgnék valamibe!! (mondjuk a Szőkenőbe) Na jó, azért nem, de rohadtul dühös vagyok!!!)

A képen Yamada Hanatarou látható, az egyik kedvenc szereplőm a Bleach-ből. Kicsit ididóta, de pont azért szeretem!
Nem lehetne azt mondani, hogy ez volt életem legjobb napja...
Ráadásul mindjárt Valentin-nap!!!
Nem mintha eddig bárkitől is kaptam volna valamit... Én ose kapok semmit, csak irgykedek a többiekre...
Néhány kép a végire:
Bleach_ichigo_and_rukia_by_hyatt_ayanami.jpg (300×300)

ichirukialove11.jpg (400×571)

Nincsenek megjegyzések: